مبانی طراحی سایت فروشگاهی توضیح داده شده - ساخت سایت

Wiki Article

در این بخش می‌توانید کاربران جدید که قصد عضویت در سایت بعنوان ادمین، فروشنده یا مهمان دارند را مشاهده کنید و اطلاعات مربوط به آن را داشته باشید.

حالا سایت یا فروشگاه اینترنتی شما آماده موفقیت است! در تمام مسیر از پشتیبانی فنی ویترین بهره‌مند هستید.

از جمله نمونه سایت هایی که توسط این شرکت طراحی شده اند میتوان به طراحی سایت فامکو، مرکز ورزش ایران و آژانس گردشگری آمیتیس اشاره کرد.

از جمله خدمات ایران وب لایف برای طراحی سایت صاحبین کسب و کار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا هزینه ویترین در مقایسه با شرکت‌های طراحی سایت کمتره؟

چرا هزینه‌های ویترین به صورت اشتراک ماهانه دریافت می‌شه؟

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

سایت‌های ساخته شده با ویترین از بالاترین پروتکل‌های امنیتی استفاده می‌کنند تا شما هیچ‌گونه نگرانی بابت امنیت اطلاعات آنلاین خود و مشتری‌هایتان نداشته باشید.

یکی دیگر از دلایلی که موجب محبوبیت بیش از پیش وردپرس می‌شود، همین سادگی در استفاده کردن از آن است.

در این بخش می‌توانید موارد مربوط به قالب و بخش نمایشی سایت از این سایت جمله پوسته را آپلود کنید.

منعطف بودن این سرویس سایت‌ساز باعث می‌شود که شما با استفاده از افزونه و ابزارهای مدیریتی مختلف، هم طراحی سایت را به شکل راحت انجام دهید و هم بتوانید مدیریت بهتری را بر روی سایت خود داشته باشید.

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ اینجا سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

هر چند که امروزه بخش زیادی از خرید های منلع آنلاین توسط شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام انجام می شود، اما این شبکه اینجا را بررسی کنید های احتماعی تنها با اهداف سرگرمی ایجاد شده اند و کاربران به شکل جدی برای خرید خود اقدام نمیکنند، در حالی که در طراحی سایت فروشگاهی کاربرانی که با وب سایت شما مراجعه میکنند با هدف خرید وارد می شوند.

طراحی وب سایت فروشگاهی موفق نیاز به یک رابط کاربری کاملا اختصاصی و متناسب با برند شما دارد.

Report this wiki page