5 عنصر ضروری برای طراحی وب سایت - شرکت طراحی سایت

Wiki Article

بدون شک بعد از بیماری کرونا یکی از کلیدی ترین کارهایی که باعث شد خیلی از کسب و کارها رشد کنند ساخت سایت فروشگاهی بود که تونست خرید و فروش محصولات رو برای عموم مردم آسان تر کند.

نقشه سایت

کسب‌وکارهای سنتی در آینده ای نه چندان دور به صورت کلی از زندگی انسان ها حذف خواهد شد و عموم افراد به فکر راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی روی خواهند آورد.

ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

ویستا به عنوان یک شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی در این مسیر همراه شما خواهد بود.

اگر نیاز به سفارش طراحی سایت دارید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند. همچنین اگر در حال حاضر وب‌سایتی دارید که نیاز به بروز‌رسانی و رفع ایرادات دارد، می‌توانید آدرس سایت و شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید.

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و توضیحات بیشتر ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

کاهش هزینه های جانبی از جمله هزینه مکان و استخدام نیروی خدماتی :

در ضمن هدف شرکت نرم افزاری ویستا ارائه خدمات خدمات طراحی سایت آنلاین مثل طراحی وب سایت، طراحی اپلیکیشن و … به هموطنانمون هست و تا جایی که بتونیم سعیمون اینجا کلیک کنید رو میکنیم این کار رو به انجام برسونیم. از طرفی قصد داریم تا آموزش هایی به صورت رایگان در اختیار کاربران بذاریم که مفید باشن و باعث افزایش دانش کاربرانمون بشه.

روی ایجاد تکه‌های متن (با استفاده از بلوک‌های متنی) تمرکز کنید تا گرافیک و تصاویر یکپارچه شوند.

در این جلسه حضور در طی پرسش پاسخ‌های فنی یک فرم نیازسنجی تهیه می‌شود که در نتیجه این فرم، نیاز یک کسب‌وکار به درستی درک می‌شود. این نیازسنجی به تیم فنی ما این ادراک را می‌دهد که این طراحی وب سایت داینامیک برای صاحب سایت قرار است در آینده چه سودی داشته باشد؟ و کدام نیاز کاربر سایت را پاسخگو باشد؟ بدین شکل می‌توان تعیین کرد که این سایت در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرد.

سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب به خریدار تحویل داده خواهد شد. در انتهای کار، مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار بروزرسانی خواهد شد.

نقطه قوت این شرکت که برای توضیحات بیشتر آن جایی در بهترین طراحان سایت ایران باز کرده است، نمونه کار های متعدد و طراحی سایت های زیباست.

از همین رو قیمت انجام کار برای این دسته از کسب‌وکارها بالاتر بوده و مشتریان باید هزینه‌های بیشتری را جهت بهره مندی از خدمات طراحی چنین پورتال هایی تقبل کنند.

Report this wiki page